30/8-10

Idag ska båda ponnyerna gå. Vår se om jag ska hoppa Bella i dag på kusmarks banan. Vanillin ska typ ut på en intervall träning så hon får bort lite energi till på onsdag.

men så här ser typ veckans shcema ut!

Måndag: Bella: Hoppning/Markarbete Vannis: Intervall
Tisdag: Bella: Ute ritt Vanillin: Skritt.
Onsdag: Bella: Ute ritt/ ksk vila Vannis: Hoppning på hoppspecialen.
Torsdag: Bella: Intervall Vannis: Ute ritt./skritt
Fredag: Bella: Dressyr/ ute ritt Vannis: Vila/ Lugn ute ritt

haha nu får vi se om jag ska följa detta schema i veckan. Men nu ska jag dra ut till bussen så ha en bra skol dag ;)
Jag uppdaterar mer senare ikv!

Bella
Vannis

Mila



-kram angelina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0