7/9-10

Hejsan.
igår så red jag och Amanda. Amanda red Vannis och jag bella. Det var super kul och ponnyerna var pigga. vi red i backar i slutet ksk 5 ggr :)!

Idag fick ponnyerna vila. För ja har vart på nån klass grej hela dan. så de så:P

I morgon ska jag ha Vannis istället för Bella på hoppspecialen. Vi skulle rida för Sara ist för Anna så jag kan visa henne vad jag och Vanillin har utväklats. Hon har inte sett henne sen förra hösten. Så ska bli kul att visa vad Vannis kan nu ;)!

Bella ska få hoppa hemma på i kus. Får se om Amanda skulle fota. Vi är lediga i morgon så i morgon kommer det upp massa bilder/ säkert nån liten film snutt :)!


Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag kommer hem halv 4 så om du vil att jag ska filma så äre bara att höra av dig :)

2010-09-08 @ 07:24:59
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0